Säljandet är på topp!



Tummen upp för säljandet på deras armband, synd att man ska dit imorgon. Då lär ju dom snyggaste vara slut, jag som ville ha den absoult snyggaste av dom alla, men om man frågar lilla Kenza så säger väll hon att alla är lika snygga, för att dom ska sälja extra bra, men om man bara kollar på bildenra så ser man ju hur snygga alla är.

För mig så vet jag precis vad jag skulle köpa, sen vet jag att en kompis till mig skulle köpa ett peace tecken med ett fint armband.

Men nu är det snart Criminal Minds, så jag ska plugga lite medans jag kollar på favorit pogramet..

Hörs imorn & hoppas ni stannar kvar och läser bloggen dagligen!

//KenzaFan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0