Fakta om Kenza Zoutien

Nu ska jag skriva lite om Kenza Zouiten, så mycket jag vet om henne iaf!

Kenza är född 1991, men hon går sista året i gymnasiet för att i Marocko så börjar man skolan ett år tidigare. Hon är halvmarockan, hennes pappa är marockan och hennes mamma är svensk. Hon är även en modell, det är något som passar henne väldigt bra om jag får säga mitt. Hon har en liten hund som är rasen långhårig Chihuahua som heter Armani men kallas Mani.
Hon bor i en egen lägenhet utanför Stockholm, men bostaden ligger bredvid hennes familjs lägenhet. I Hennes lägenhet har hon en helvägg med Tokio Hotels logga.. Kan den kan ni se på hennes bilder, eller spana in hennes kategorier..

Kenza har även valt att inte visa sina föräldrar i sin blogg, för att dom inte ska råka ut för något eller avundsjuka läsare, dessutom så har hon valt att inte heller lägga in bilder på hennes vänner så att dom inte ska råka illa ut, men det har ju redan skett. "För er som inte läst det kan jag skriva om det senare"

Kenza är även ett stort fan av Tokio Hotel. Den 6 November 2008 gick Kenzas dröm i uppfyllelse, hon fick träffa Tom & Bill Kaulitz på röda mattan och visa sin tatuering för dem. "They loved it!"
Desutom så fick hon sitt drömjobb som 17 åring, att börja jobba för mtv, och hon har designat en skinnjacka, den jackan finns att köpa nästan över hela sverige, dessutom i Finland. Skinnjackan heter "Jomfa By Kenza"

Många tror att man uttalar hennes nam: "Kenza Zouiten" men det är "Kinza Sweeten"

Om ni vill veta mer så kan ni skriva en kommentar eller mera.. Men jag skulle aldrig svara på vart hon bor, om jag skulle veta det, eller vad hennes mobilnummer är, det är inte heller något jag skulle ge ut.

// KenzaFan


Kommentarer
Postat av: Alexandra De la paz

Jag tycker ochså mycket om Kenza!=)

Kram på dig!

2009-02-19 @ 19:29:16
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0